TIKET LEGOLAND TERDESAK NAK DIHABISKAN !!

Harga asal tiket ini (tiket kombo) adalah RM245. Beli online, dapat RM196. Kalau harga staf RM150. Saya nak jual lagi murah dari RM150. Yang penting, saya potong lebih 50%.

Kenapa Murah Sangat??


Sebab tiket ni boleh guna dalam tempoh tertentu je. Sehingga 30 September SAHAJA. Dan, tiket pada saya ada 30 sahaja. Sebab itulah terdesak nak habiskan. Tak larat simpan tiket lama-lama, takut tak habis terjual.

Kenapa sampai 30 September sahaja. bukan sampai hujung tahun?


Tarikh ini dipilih untuk tujuan Promosi. Anda harus tahu konsep PROMOSI. Segala jenis PROMOSI dilakukan pada sesetengah waktu sahaja, hanya kerana pada waktu itu jualan tidak berapa laku. Masa itulah nak cover rugi.

Namun, promosi TIDAK dibuat pada waktu yang laku (Hujung tahun ketika semua orang ingin pergi bercuti), ia adalah waktu terbaik syarikat mengejar untung yang kaw-kaw.

Kesimpulannya, tarikh SEBELUM atau PADA 30 September adalah waktu yang tidak laku, kerana orang baru lepas beraya, maka anda tidak perlu bersesak-sesak dengan pengunjung lain. Ini SUPER UNTUNG!

Anda ada tempat duduk untuk makan, dan anda mungkin tak perlu beratur panjang.
Tahun-tahun lepas, saya bukak 2-3 hari je, dah Sold Out, Tahun ni, tiket tidak banyak macam tahun-tahun lepas.Jadi, siapa cepat dia dapat yeak. Yang penting, tempah dulu. Bayar kemudian pun tidak mengapa.

Ok! Saya nak. BERAPA HARGANYA?

Ok. Sebelum tu, Biar saya terangkan satu persatu.
Legoland Malaysia ada 2 tarikan utama iaitu Theme Park & Water Park. Nak tahu apa yang ada di Theme park & Water Park, boleh klik SINI. Kalau anda pertama kali ke LEGOLAND, eloklah ambik tiket Combo. Boleh masuk Theme Park & Water Park sekali. Beza pun tak banyak. Alang-alang ke Legoland kan.
Tiket yang saya jual pula ada 2 jenis: 1 Day Theme Park & 1 Day Combo Ticket. Harga PROMOSI boleh tengok dibawah.




Harga ni SAH untuk yang booking sebelum (15 September) sahaja. Selepas tu mungkin tiket habis atau harga akan dinaikkan.

Saya berminat. Macam mana nak booking?

Jika anda setuju dengan harga diatas, Klik icon whatsapp di bawah untuk terus whatsapp saya. Sila nyatakan:
a) Nama & Lokasi anda
b) Jumlah tiket yang anda mahu

Atau jika anda ada sebarang soalan tambahan, boleh klik icon Whatsapp dibawah dan taip soalan anda.
 klik untuk tempahan dan pertanyaan


  BERMINAT NAK DAPAT LEBIH DISKAUN?

–> SILA WHATSAPP “legodiskaun+rm10” SKRG KE 017-XXXXXXX
–> SILA WHATSAPP “legodiskaun+rm10” SKRG KE 017- XXXXXXX


AMARAN! HANYA YG WHATSAPP KOD DI ATAS JE AKAN DPT DISKAUN. SELAIN DARI ITU TAKKAN DILAYAN!